vineri, 24 februarie 2012

Cenușiu

7 comentarii:

  1. Eu deja vad verdele ce va urma... Excelent!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) ne/a cam iesit iarna asta pe nas, deja visam la verde. mai e un pic.
      in fotografii, insa, intotdeauna mi/a placut iarna mai mult decat oricare alt anotimp.

      Ștergere
  2. :))) Adi, încerc și eu să mă lămuresc cum e cu făcutul de site, si unde altundeva sa aplic ce invăț dacă nu pe blogurile mele? sper să nu aplic până se alege praful :))).
    Mulțam fain.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa ca nu se alege nici un praf. Si daca se alege... Il maturi tu dupa aia :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mno... e frumos... da' eu m-am saturat de frig. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) toti ne-am saturat, dar cum asta-i peisajul pe afara ...
      data viitoare pun una din vacanta de vara, soare, cald si voie buna :))

      Ștergere