miercuri, 8 mai 2013

Scuze

Am de prezentat oficial niște scuze unora dintre voi.
Sunt comentarii care nu au fost publicate ... vreo 3-4, dacă nu mă înșel, nu pentru că nu mi-au plăcut și nu am vrut să le public, nici pentru că nu au ajuns, ci pentru că sunt eu o mototoală și nu am apăsat pe link-ul care trebuia.
Sursa foto
De multe ori moderez comentariile de pe telefon. Îmi e mai la îndemână. Face ăla Țârrrrr! știu că am e-mail, mă duc și-l văd și ... rezolv problema. Însă când trebuie să public comentariile, opțiunile sunt îngrămădite una sub alta: 
Publică, 
Șterge, 
Marchează ca spam. 
Eu vreau să pun degetul pe Publică, dar bată-l cucii de deget, uneori aterizează mai jos și îmi șterge comentariul, iar deștepții aștia nu au coș de gunoi să mă duc să îl recuperez :(  Dar m-am învățat minte și acum, înainte de a pune deștu' măresc ca să fiu sigură că aterizează unde vreau eu.
Îmi cer scuze. Sunt ca în expresia aia ”Ai intenție, dar n-ai direcție”

2 comentarii:

  1. Aha! Acolo s-a dus si al meu.Daca nu s-o duce si asta :D
    Eu nu pot sa manuiesc netul de pe telefon,cel mult verific email-ul,daca n-am incotro.

    RăspundețiȘtergere