sâmbătă, 30 martie 2013

Să mai râdem ... 6



13 comentarii:

  1. Am ras cu lacrimi cand am gasit-o :))

    RăspundețiȘtergere
  2. eu stiu daca merita sa cauti un zalud ca asta :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) ti-am zis eu ca o sa iti placa :)). am vazut filmul dupa ce mi l-ai recomandat.

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Spusa pare inspirata de acolo! Saracul print era perfect dezaxat! :)))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) daca regina nu ar fi fost asa ... spirt, idiotul nu ar fi parut chiar asa de idiot. stii ca depinde foarte mult de ... termenul de comparatie :))

      Ștergere
    2. Adevarat, insa ala o muscase inca dinainte de a o intalni pe regina, cand s-a vazut cu piticii. :))))

      Ștergere
    3. Da, dar nici cu piticii nu e comparatia ... corecta :))) si aiai erau mai destepti ca el =)))))))))))). Mai, e ca in postarea mea cu zmeul si cu Fefe. Fefe trebuie sa fie doar frumos ... si, (obligatoriu!!!), dobitoc :)))

      Ștergere
  5. :)))))))))) Ierte-ma Dumnezeu, daca toti erau mai destepti ca Fefe, la ce bun sa-l salveze cineva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))))))))))) buna intrebare! erau destule care ar fi alergat numai dupa faptul ca era print. ca era sef de clan la dobitoci, nu mai conta :)))

      Ștergere
  6. Revenim de unde am plecat. Poor idiot... :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-are sens sa il compatimim ... saracul :)))), ca daca ar fi sa aleaga, n-ar alege. s-ar lasa cules, vorba ta =)))))

      Ștergere