luni, 30 martie 2015

Viața la bloc - Măturatul, bată-l vina


În blocul meu au contractat o duduie care să măture din când în când. De spălat nu am văzut-o vreodată spălând de mai bine de 1 an jumate de când m-am mutat aici. Sincer, nici nu cred că s-a spălat, dacă e să judec după cum arată cimentul. Hai că până la urmă nici n-ar fi nevoie să spele așa des, că apa-i scumpă, nu? Dar în mă-sa mare, o fi atât de scumpă că nici nu poți stropi sau uda nenorocita aia de mătură? Mă și îndoiesc de faptul că mătura aia o fi văzut apa vreodată. Poate când plouă afară o mai atinge Dumnezeu cu vreun strop. Să te ferească sfinții să te nimerești când mătură ea că îți trebuie mască de gaze. Noroc ca sunt geamurile care se pot deschide pe casa scării că altfel am muri asfixiați la cum dă cu mătura. Zici că are ciudă pe ea, mătură în dușmănie, de zboară gunoiul 5 metri la fiecare acționare a instrumentului. 
Nici asta nu ar fi vreo problemă. Ce mă enervează cel mai tare e ... cum arată preșul meu de la ușă după fiecare partidă de măturat. Am o mochetă care e în permanență plină de ghemotoace de păr și praf după ce mătură cucoana asta. Măi, eu sincer nu știu dacă e chioară sau chiar o doare în pix, ori o face dinadins. E un sac cu niște resturi de ciment între ușa mea și a vecinilor din stânga, care zace acolo de vreun an. Mă tot uitam că era praful pe sacul ăla de 2 degete, cel puțin. o dată nu a dat cu mătura pe el. Să îl scuture, măcar. Dar pe preșul meu, nimerește de fiecare dată. Și de fiecare dată am pe el floace de prin nu știu câte alte blocuri sau de prin cine știe câte capete din cartier. Al dracului dacă îl ratează vreodată. Norocoasa de mine! Am zis că o să îmi pictez pe preș: ”Fentează-mă de data asta”
Știu, dacă nu-mi convine, să mă mut la casă. Ei, bine, nu mă ține punga.

2 comentarii:

  1. Ia te uită... ai revenit!!!
    La mine în bloc sunt două măturătoare-comentatoare. De la parter până la etajul 4 comentează cât de mizerabilă e scara, cum lasă vecinii gunoaie pe scări, cum nu șterg ei praful de pe balustradă, cum nu șterg covorașele de la uși, etc etc. La început mă enervau, dar acum e distractiv. Mai ales când ies cu cățelul la plimbare...le aud vociferând în urma mea: "vai, de ce păr de câine în blocul ăsta.. n-am mai văzut așa mizerie" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am revenit...oarecum. Vezi cat de activa sunt. Stilul melc :D
      Comentatul e mostenire genetica, nu ne putem dezbara de el :D
      A mea e muta, cred.

      Ștergere