marți, 21 august 2012

"I'll fuckin do it, darling!" (Lada de zestre 12)

"Empty spaces,
What are we living for?
Abandoned places,
I guess we know the score..
On and on
Does anybody know what we are looking for?"



 Nu ascultasem încă toate piesele lui Queen când am decis că pentru mine Queen reprezintă în primul rând The show must go on. Și așa a rămas și după ce le-am ascultat pe toate. E ceea ce ascult la nesfârșit când simt că mă prăbușesc. Ascult până mă ridic. Și mă ridic de fiecare dată. Nu știu dacă să spun: "din fericire" sau "din nefericire".
Deși piesa asta nu a fost No.1 în nici un top, e No.1 în cel mai important top: al meu.
Îmi amintesc de vara lui '92 când la Universitate se auzea Queen la orice colț, la fiecare pas. La fiecare stâlp câte un bișnițar cu o cutie de carton plină cu casete audio de vânzare și un casetofon cu două boxe, dat la maxim,  din care se auzea Queen

A 12-a piesă (și ultima) de pe albumul Innuendo, lansat în 1991, The show must go on a fost ultima piesă înregistrată de Freddie. A fost cântată live pentru prima dată abia după moartea artistului în The Freddie Mercury Tribute Concert în aprilie 1992. Datorită problemelor de sănătate ale lui Freddie nu s-a putut filma un videoclip pentru piesă, ci s-a realizat un montaj din videoclipurile trupei filmate de-a lungul anilor.
sursa foto

7 comentarii:

  1. si mie imi place sa ascult Queen, desi in momentele lor de glorie eu inca nu eram :)) oricum nu stiam detaliile astea despre ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu cred ca trebuie sa fim neaparat generatia Queen pentru a ne place muzica lor. de exemplu, mie imi place mult de tot Voltaj si sunt un pic cam ... mare pentru ei :))

      Ștergere
  2. Eu as putea sa ascult Queen de dimineata pana seara fara sa ma plictisesc. Doar am crescut ascultand Queen si Abba cu ai mei..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred ca asta e adevaratul artist, cel pe care poti sa il asculti de dimineata pana seara fara sa te plictisesti.

      Ștergere
  3. Eu as putea sa ascult Queen de dimineata pana seara,.. doar am crescut pe melodiile Queen si Abba.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi se pare dureros de trista piesa asta. Ma infioara de fiecare data cand o ascult. Eram in liceu cand a murit Mercury, si Queen avea acel ceva care pieselor de astazi le lipseste: farmec!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la prima vedere pare cumplit de trista, dar dupa ce o asculti de 2-3 ori la rand, constati ca e mobilizanta, te ia de par si te scoate din butoiul cu melancolie, te zguduie si te ia la palme. e plina de intelesuri, de metafore, striga din toti plamanii a determinare si furie de a trai. cel putin asta simt eu :)

      Ștergere