luni, 4 februarie 2013

Raiul ascuns



12 comentarii:

  1. Mie mi se pare rece raiul asta. Nu stiu de ce. Ma infioara. Cred ca am ramas negru-diluata si azi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tina, de care rai vorbim? Nu de ala cu ingerasi si aripioare si harpe... Asta e alt rai. Asadar, or fi doua?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Care ingerasi cu aripioare, draga? ai vazut tu vreunul? ca eu nu. ne tot duc astia de nas de vreo 2000 de ani cu ingerasii lor.

      Ștergere
    2. Eu n-am vazut. Insa Papa Ratzinger a declarat ca ingerul sau pazitor l-a dezamagit atunci cand l-a lasat sa-si rupa mana. De ce ar fi dat vina pe un inger? Si el fugea de responsabilitate? :)))

      Ștergere
    3. :)))))))))))))))) nici ingerii nu-s perfecti.

      Ștergere
    4. " ... iubire
      Si totusi exista blestem"
      aaa ... mai degraba blesteme :))))

      Ștergere
    5. Atunci nu cred ca vreau sa ma mai joc! Nah!

      Ștergere
    6. Al povestilor ca cred ca numai acolo e.

      Ștergere
    7. Cine stie? Dupa ce s-o ivi ocazia sa vedem, n-o sa avem cui spune...

      Ștergere
    8. oricum nu ne-ar crede nimeni :))))))))))))))). ar chema salvarea si ne-ar lua in camasa de fortza.

      Ștergere
  3. Sau... (aici deja sunt incantata) ar fi ei luati, ca nu s-ar sti cu cine vorbesc, saracii. :))))))))))

    RăspundețiȘtergere