joi, 20 iunie 2013

Arta naște monștri, ori monștrii nasc artă?



11 comentarii:

  1. Traducere? Ca eu una vad doar o uratenie si-atat. Cu siguranta mesajul o fi altul, numai ca nu il pricep...
    Important e ca autorul a muncit mai mult de-o gramada ca sa obtina rezultatul final. Ma intreb cu ce aer s-o fi uitat la el. O fi mormait multumit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine m-a fascinat Monstrul, ca asa se cheama indivdul. Nici nu ar fi greu de imaginat de ce. Fotografia mea nu e prea reusita, dar cand te uitai la el, ochii aia parca citeau prin tine. Fantastica senzatie! Cine a lucrat la el a facut-o cu migala si talent. A dat viata pietrei.

      Ștergere
  2. Aş zice că emoţiile nasc arta. Ca şi ele, arta e plăcută, seducătoare sau urâtă şi înfricoşătoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel care a facut asta a avut emotii din plin. Pe mine m-a fascinat privirea pietrei asteia. Fantastica senzatie am avut uitandu-ma in ochii lui.

      Ștergere
  3. Sigur e un bun ascultator, pentru ca o grimasa mai urata nu cred ca poate sa faca. :))) M-as duce acolo langa el si as incepe sa-i povestesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) grimasa e datorita greutatii pe care o poarta pe umeri. E un fel de Atlas din mitologia greaca.

      Ștergere
  4. Comparativ cu alte opere contemporane, nu mi se pare infricosator deloc. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi place monstrul! :))
    Fara uratenie, cum am mai cunoaste frumusetea? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe mine m-a fascinat monstrul ala. nu mi s-a parut urat deloc si nu am priceput de ce il numesc monstru. mie imi pare, mai degraba, vreo zeitate marina :))

      Mi-a placut si mie tanti aia :)) ca de aia am si pus-o. E un script, daca vrei iti spun de unde sa-l iei :))

      Ștergere
  6. Mie îmi e chiar simpatic "monstruleţul". ;) Pare, aşa cum spuneai într-un comentariu anterior, o zeitate marină, şi cum zeii din antichitate trebuiau să fie înspăimântători (nu aşa ca cel din timpurile moderne) iată rezultatul. Acum, lăsând gluma, câte "monstruozităţi" n-au născut diversele curente artistice, moderniste ori ba..., cu toate astea un "picasso" se vinde bine şi scump... ba chiar şi un van Gogh fără ureche este apreciat... În cazul de faţă, piatra chiar a fost însufleţită, de ce nu înnobilată de un artist de excepţie...
    Doamne cât mi-a trebuit să descopăr despre ce "tanti" discutai cu Minnie...apoi am făcut click dreapta de vreo 10 ori (să-mi scot pârleala). Într-adevăr simpatică :)) păcat că-i roz şi nu blochează şi Ctrl+C, aş fi pus-o şi la mine ;) :)))
    Weekend fain, ţie şi familiei :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu riscul de a ma repeta, mie mi s-a parut fascinant individul. Se zice ca frumusetea sta in ochiul celui care priveste, nu in mana celui care creeaza, ceea ce mi se pare perfect adevarat.
      :))) da, tanti blocheaza numai butonul dreapta de mouse, pentru combinatia de taste e nevoie de alt script si nu am gasit unul.
      Merci la fel.

      Ștergere