luni, 24 iunie 2013

Lada de zestre 27



7 comentarii:

  1. Am un handicap muzical, datorat lipsei de cablu TV in exact perioada cand conta sa ai asa ceva. Piese pe care altii le reproduc din memorie mie imi sunt necunoscute, si, daca ma exprim, starnesc stupori. Asa ca, daca si baiatul asta a fost celebru intr-o vreme... spre rusinea mea, nu l-am cunoscut, desi suna fabulos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca nu i-am vazut pe baietii de la Muse la tv. Inainte ma uitam la programele de muzica de la tv. De cand am dat de Youtube ... mai rar. Traiasca Youtube, ca de acolo imi mai completez ... lazile :).
      "Unintended" e un single din aanul 2000. Cat de celebri or fi fost ei ... nu stiu. Stiu doar ca eu ador vreo doua piese de-ale lor, asta e una.

      Ștergere
  2. Interesant tare cum e realizat clipul, se potriveste bine cu "spiritul" muzicii. Melancolie intr-o zi de luni...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu vreau o ie sau un costum popular in lada de zestre! :))
    Saptamana faina! :))

    RăspundețiȘtergere