luni, 2 iulie 2012

Pastel


8 comentarii:

  1. Off, superb loc. Ador tot ce tine de munte :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. locul ala e intra-adevar superb, dar incepe sa fie tot mai aglomerat si natura isi pierde farmecul

      Ștergere
  2. Reintoarcerea la origini a fost si va ramane cel mai bun punct de refugiu. Deseori imi doresc sa fiu eu cu mine si cu gandurile mele - intr-un loc linistit fara pseudogrijile contemporane...

    RăspundețiȘtergere
  3. E mirific. Multumesc pentru gura de aer curat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu multumesc pentru apreciere. e una din fotografiile mele care imi place mult de tot, ca si Promenada (e pe la inceputuri, in primele postari). sunt facut in aceeasi zi si in acelasi loc si aproximativ acelasi timp. doar cadre diferite.

      Ștergere
    2. Eu as inrama-o. Face atat de bine la suflet...

      Ștergere
    3. :) daca vrei ti-o trimit pe mail si ti-o inramezi. cadou de ... ??? de ce vrei tu :)

      Ștergere