duminică, 9 septembrie 2012

Lada de zestre 13

David Gilmour - Murder, About face, 1984



7 comentarii:

  1. N-am mai auzit demult piesa asta. Superba! Merci! Pink Floid, e dupa mine trupa ce scoate la suprafata cele mai pure sentimente, prin muzica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E una din favoritele mele. si sa ma bata daca nu Gilmour are o voce de ti se face pielea gaina, cum se spune.

      Ștergere
  2. nici eu nu sunt prea la zi cu lumea muzicala, iar cu cei de azi, cu atat mai putin, dar imi bag nasul prin colectiile muzicale ale cunoscutilor si ma mai pun la zi :). asa am descoperit si piesa asta cu niste ani in urma, mi-am bagat nasul pe la un mare amator de muzica.

    RăspundețiȘtergere
  3. About Face este al doilea album solo al chitaristului trupei Pink Floyd, David Gilmour, lansat în martie 1984. Albumul a fost co-produs de Bob Ezrin și David Gilmour. Două melodii au fost scrise de Gilmour și Pete Townshend de la The Who, restul fiind ale lui Gilmour în întregime.

    "Until We Sleep" (5:15)
    "Murder" (4:59)
    "Love on The Air" (Gilmour, Pete Townshend) (4:19)
    "Blue Light" (4:35)
    "Out of The Blue" (3:35)
    "All Lovers Are Deranged" (Gilmour, Pete Townshend) (3:14)
    "You Know I'm Right" (5:06)
    "Cruise" (4:40)
    "Let's Get Metaphysical" (4:09)
    "Near The End" (5:36)

    Pink Floyd si cei care au alcatuit grupul sunt zeii mei! Ce pacat ca Syd Barrrett si Rick Wright s-au intors printre stelele de unde au venit!

    RăspundețiȘtergere