joi, 8 august 2013

Ciocolata - Chestii la care fac cu capul (2)


Cui nu-i place ciocolata?
Eu, clar, nu mă pot încadra aici. Mie îmi place. Muuuuuult de tot. Salivez numai la gândul. În general, oamenii iubesc ciocolata, copiii în special. Iar când îți place ceva, asta se reflectă pe fața ta, în maniera în care savurezi alimentul respectiv.
sursa foto
Urăsc reclamele la ciocolată în care protagonista e o femeie. Ați văzut cum mușcă din produs? Zici că o face în silă. Zici e e otravă. Dacă ar putea să aibă în loc de dinți un vârf de ac, exact atât ar rupe. Un vârf de ac. Ori poate nici pe acela. Dacă ar putea crea o iluzie doar, să vedem noi idioții de telespectatori că ea mușcă, dar ea, de fapt, să nu muște. Măi frate, astea-s dobitoace? Au senzația că se îngrașă dintr-o mușcătură? Bănuiesc că la stilul în care se screm să apuce o fărâmă din ciocolata aia, e nevoie de 'nșpe mii de duble până iese una mai de doamne ajută. Dacă ar mușca cu poftă, ar termina rapid. Plus că nu le obligă nimeni să și înghită bucățica aia de ciocolată. Scuip-o dracului imediat după ce a filmat ăla, dar măcar când muști, fă-o cum trebuie, nu îmi face greață, că ciocolata n-are nici o vină. Și nu pricep de ce au impresia făcătorii ăștia de reclame că o femeie care se screme toată acolo, ar vinde mai bine ciocolată decât un copil, de exemplu, care ar fi natural ... în mușcătura lui. Sau de ce trebuie neapărat să fie careva acolo pentru un posibil mușcat? Există cineva care nu știe că ciocolata e pentru mâncat?
Aveți impresia că o dondoacă precum cea din poză mă va face să cumpăr ciocolată? Să avem pardon! La cum o gâdilă, îmi dă senzația că nu e bună.


17 comentarii:

  1. Pai nu vrea sa-si strice designul cu ruj de pe buze sau sugereaza ca o savureaza cu penseta. Eu as innebuni, eu o manac cam in 3 secunde. Cand nu prea am chef! Ma intreaba ai mei cum nu mi se face rau dupa ce mananc una odata. Uite ca nu mi se face.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Soră-mea, dă să te țuc :)), asa-s si eu :)). Niciodată nu mi s-a făcut rău de la ciocolată sau înghețată.

      Ștergere
  2. Taci, bre, că ea vrea să fie o divă, așa, pe sistemul ”cu toate că sunt o hămesită dacă nu iau castingul ăsta, sunt o lady, bă, și o delicată, o rafinată, o d-aia și de-ailalta”...

    La dracu', așa cum ai zis și tu, poate au de tras mai multe duble și o singură ciucalată. Poate face economie. :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aha, cipeste cu varful de ac doar ca sa ii ajunga pentru 1000 de duble, nu? uite ca ma lamurisi! :)

      Ștergere
  3. Iti dai seama ca tipa din poza nici nu musca din ciocolata, tine si ea dintii pe cioco asa de forma, sa-i vedem noi fasolea :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O fi fost reclama la Colgate si nu la ciocolata :)

      Ștergere
    2. Cum ar fi sa-si arate ranjetul pe o imbucatura mai mare? :)))
      ceva de genul? http://www.cerasus.ro/wp-content/uploads/2013/01/mancand-ciocolata.jpg sau http://www.ziarulring.ro/imagini/2012-12/49158/cioco-crop-644x416.jpg
      Tipele astea se simt satisfacute chiar dinainte sa simta gustul ciocolatei.Uita-te la fata lor. :)) Morala?
      Mananca linistita!

      Ștergere
    3. Sa-ti dea Dumnezeu sanatate, ca m-ai facut sa rad. Sincer. Nu stiu la ce reclama faci trimitere, se vede ca in pauzele publicitare parasesc teritoriul, dar mi-o imaginez pe duduie, din descrierea ta. Si imi amintesc de bancul cu reciclatul. :)))
      "Un roman, ajuns in Franta, isi ia micul dejun (cafea, croissant, paine, unt si marmelada) cand un francez, mestecandu-si nelipsita sa guma, se asaza langa el.
      Romanul il ignora in mod vadit, dar in ciuda acestui lucru, francezul il apostrofeaza:
      - Voi painea o mancati toata?
      Romanul raspunde, prost dispus:
      - Evident!
      Francezul facand un balon cu guma:
      - Noi nu. In Franta mancam doar miezul. Coaja o adunam intr-un tomberon, o reciclam, o transformam in croissant si o vindem in Romania!, continua francezul, cu o strambatura insolenta.
      Romanul pastreaza tacerea. Francezul insista:
      - Voi puneti marmelada pe paine?
      Romanul:
      - Evident!
      Francezul, intorcand guma intre dinti si ranjind, zice:
      - Noi nu. In Franta, la micul dejun, noi mancam fructe proaspete, dar punem toate cojile si ramasitele intr-un tomberon, le reciclam, facem marmelada si o vindem in Romania.
      Atunci, romanul intreaba:
      - Voi francezii faceti sex?
      - Desigur, raspunde francezul cu un zambet imens.
      - Si ce faceti cu prezervativele folosite?, continua sa intrebe romanul.
      - Le aruncam, bine-nteles.
      - Noi nu, zice romanul. In Romania, le strangem intr-un tomberon, le reciclam, le transformam in guma de mestecat si le vindem in Franta.
      "

      Ștergere
    4. :))) bine pusa! chiar cred ca situatia poate fi reala la cat de tare ne iubesc francezii in ultimul timp.

      Ștergere
  4. Eu nu sunt lesinata dupa ciocolata, nicio data nu am fost...... :))
    Arata-ne tu cum ar fi bine sa faci o reclama la ciocolata, fa-ti o fotografie.... hai, nu fii timida! :)))))))))
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am nevoie de reclama ca sa o mananc. Cui ii trebuie reclama, sa isi faca :)))

      Ștergere
  5. Heeeii! Mie nu îmi place ciocolata. Asta nu înseamnă că refuz alte dulciuri în detrimentul ei. :D În plus, consumată în cantităţi rezonabile, ciocolata nici nu îngraşă.

    O reclamă ştii că nu se filmează cu un singur cadru, de pildă, cel în care o tipă muşcă dintr-o ciocolată. Poate "biata" fată muşcă de 100 de ori din ciocolate, încât rezultatul rămâne cel văzut de toţi: o tipă muşcând acru dintr-o ciocolată. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) esti prima persoana pe care o aud ca nu-i place ciocolata.
      eu stiu ca se trag multe cadre, dar muscand in stilul asta din amarata aia, filmeaza 3 zile la reclama si tot iese prost :))

      Ștergere
  6. Sa stii ca ai dreptate. :-) Si eu iubesc ciocolata si inghetata!!Candva credeam ca rezolvarea problemelor sa in tablete de Milka. Pe care le devoram.
    Probabil alea din reclame sunt specimene care mananca doar martea si vinerea iar atunci, mananca iarba. :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) și la iarbă îi calculează caloriile să știe câte fire trebuie să mănânce.

      Ștergere
  7. Reclamele la ciocolata parca ar fi reclame la pasta de dinti! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Bine zis! La asta nu ma gandisem, dar ai perfecta dreptate. Poate or fi reclame duble si eu nu pricep :))

      Ștergere