sâmbătă, 10 august 2013

Let's take a walk!


8 comentarii:

  1. Te cred. Si eu as vrea acolo.:))
    imi inchipui ca a iesit toata caldura din asfalt. Brrr! Hai la umbră!
    ok, nici o problema ca eu zic daca mai apare ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Pai da bine la caldura de afara. Clar ca poti :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vad ca nu ai curajul sa faci primul pas. Ai pus poza si stam cu totii in capatul aleii! Ne plimbam sau nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) pai eu m-am plimbat deja ca ma saturasem sa va tot astept. Acum duceti-va voi.

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Aici e precis in zona si zidul fortificat pe care l-am vazut intr-o alta postare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu la ce zid te referi :). asta-i gradina botanica. o placere sa te plimbi pe acolo.

      Ștergere