miercuri, 25 septembrie 2013

Punct


Azi e ultima zi din fosta mea viață. Vă ziceam acum ceva timp că trebuie să mă mut. Ei, bine, mi-a ascultat Dumnezeu dorința, numai că, așa cum mi se întâmplă mie de cele mai multe ori, rezultatul final e altul decât în proiectul meu. Eu chiar trebuie să am grijă ce îmi doresc, pentru că se împlinește ... pe dos.
sursa foto
Mâine o iau pe un alt drum. Mă mut. Nu cum voiam eu și nici unde voiam eu. Plec cu un gust amar. Nu sunt plină de entuziasm și nici de nerăbdare. Nu îmi fac speranțe și nici iluzii de mai bine. Știu că nu va fi. Nu cred în minuni și nici în povești cu zâne. Nu visez cai verzi pe pereți și nici nu mă mai îmbăt cu apă rece. Încerc numai să îmi păstrez calmul și luciditatea, să nu o iau razna și să nu mă prăbușesc. Ce o fi ... o fi! O să văd la momentul respectiv.
Ăsta nu-i pesimism, ci realism.
O să dispar pentru un timp din virtual. Sper să revin într-o zi cu chef de viață și de scris. Până atunci, să vă fie bine.
>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu