vineri, 9 martie 2012

Cu întârziere ... ca întotdeauna

Știu că fotografia de mai jos nu mai e de actualitate, dar cum deja stiți, eu sunt mereu întârziată. Știu că s-a dus și vechiul guvern, s-au ternimat și protestele din Piața Universității, dar cum eu am găsit-o abia acum câteva zile pe blogul Moș Teacă și mi s-a părut genială, nu m-am putut abține să nu împărtășesc cu voi hlizeala ce m-a cuprins. Așa că o postez mai jos cu acordul ”propetarului” lui Moș Teacă.
Dacă n-ați văzut-o, delectați-vă în cazul în care o mai găsiți amuzantă. Eu am găsit-o. Dacă o știați ... fiți îngăduitori cu întârziații :)).



6 comentarii:

  1. Ca să îl citez aproximativ pe preşedintele "meu": "Bine, bine, hă-hăă, da' lăsaţi-mă să-mi termin propoziţia!"

    RăspundețiȘtergere
  2. ...mda cat n-as da sa ii impusc pe fiecare asa usor :)) azi intr-un deget, maine in genunchi:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu vazusem poza. E foarte tare, felicitari autorului!

    RăspundețiȘtergere