miercuri, 21 martie 2012

Din ciclul ”Cum îmi dau bătaie singură”

Ieri a fost ziua cu numărul 2 din ”Operațiunea Bicicleta”. Nu am căzut decât de 2 ori, dar … zdravăn. Prima dată am crezut că am făcut gaură în asfalt și acolo îmi rămân ciolanele. Am piciorul stâng învinețit de deasupra genunchiului până la gleznă, și două julituri … la același picior, că nu am fost suficient de rapidă la cădere și mi-au rămas picioarele prinse de bicicletă. Dreptul a scăpat mai ieftin, nu are decât o vânătaie, dar de soi, și cu julitura de rigoare, atașată. DAR … păi da, că e un dar mare de tot. Am reușit!!!! Acum nu mai lipsește decât să practic ca să mă obișnuiesc. Îmi cam scapă piciorul drept de pe pedală. Să o bată cucii de pedală că nu știu ce are. Sau poate piciorul din dotare e defect … e mai mult decât probabil. Dar … important e că am reușit!!!! Vă spun sincer că am chiuit ca o nebună. Noroc ca eram în plin câmp, la marginea pădurii și nu mă auzea nimeni. Juliturile, vânătăile, febra musculară și tot restul, deja nu mai contează, sunt uitate. A fost o senzație unică. Sentimentul trăit în momentul în care am reușit să merg singură vreun kilometru, a fost sublim. Pentru cei care merg pe bicicletă poate părea o idioțenie ceea ce spun, dar eu vorbesc pentru cei care nu știu. Așa ca mine … am eu fetele mele care au zis că nu știu. Ei, bine, fetelor, e o senzație unică de … libertate totală. Libertate și zbor. E superb! Zău că merită toate bușiturile, vânătăile, juliturile țepii în fund și durerile. Sentimentul ăla, merită. Nu se compară cu nimic din ce am trăit. A doua oară deja nu a mai fost la fel. Vorba cântecului: ”O dată-n viață, o dată-n viață…”. Numai o dată … dar a meritat.

12 comentarii:

  1. :)Din ciclul "Vanata, dar fericita"?:) O zi minunata iti doresc, si fara buseli!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) vanata dar fericita suna mai bine. multumesc de urari. nu, ca azi nu e pericol de buseli ca nu ma duc. maine sau poate poimaaine mai dau o tura.

      Ștergere
  2. Mi-ai amintit de copilarie, cand varul meu se chinuia sa ma invete arta mersului pe bicicleta. Aveam in dotare un Pegas si eram foarte increzatoare deoarece stiam ca tine varul meu de saua bicicletei. Problema a fost cand m-a lasat fara sustinere. Bineinteles ca eu n-am stiut, asa ca m-am indreptat cu toata viteza in rotile unui utilaj, ceva mai mare decat o fadroma, care era stationat prin zona. Impactul a fost fenomenal... Nici n-am stiut ce mi s-a intamplat! Repetam intr-una: "de ce n-ai oprit bicicleta?" =))

    Oricum, ai dreptate, sentimentul e unic! Eu am in proiect mersul pe role, dar astept sa mai creasca fetita si sa iesim impreuna. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) de ce n-a oprit bicicleta?? :))) hai ca m-am amuzat teribil. eu nu am reusit nimic cu sustinere. desi am avut ajutoare mai mult decat binevoitoare, dar mai rau ma incurc. mi-a fost mult mai usor singura. m-am chinuit, dar mi-a iesit. de fiecare data cand ma sustinea imi pierdeam echilibrul imediat, ca nu eram eu la comanda :))
      rolele sunt o idee buna, bine ca mi-ai zis :)) poate o sa o fac si pe asta, daca tot m-am apucat de sporturi extreme la varsta asta :))) eu zic sa te apuci sa practici mai din timp ca noi nu mai prindem chestiile astea la fel de repede ca micutii. Andreea ta o sa prinda in 2 timpi si 3 miscari.
      ma bucur ca te-am auzit :) numai bine iti doresc.

      Ștergere
  3. FELICITARI!!!!!
    Eram sigura ca o sa reusesti.
    Cu masina ai incercat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mutumeeeeeeeeeeeeeeesc :)))
      cu masina? adica daca conduc? am carnet dar conduc din Craciun in Paste, daca asta era intrebarea :))

      Ștergere
    2. Eu nu pot sa spun decat: FELICITARI! Bravo! Esti ambitioasa, iar gustul victoriei trebuie sa fie tare imbietor si aromat!

      Ștergere
    3. :)) paunul e mic copil pe langa mine. mi-s tare mandra :))

      Ștergere
    4. Asta era intrebarea. Eu am avut sentimentul asta cand m-am urcat prima data la volan.

      Ștergere
    5. nooo, la volan nu am simtit mai nimic. de fapt, nu cred ca m-a impresionat ceva. carnetul l-am luat de nevoie nu de placere :))

      Ștergere
  4. :)) aoleu...:-s da chiar e asa greu sa mergi pe bicicleta?:-s bine ca nu-mi mai amintesc sau simt cazaturile de cand eram mica;)) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. :) sa stii ca merita. nu-mi pare rau deloc. chiar daca mi se face pielea gaina cand ma uit la picioarele mele. acum sunt deja de culoarea aia vanat-verzui :))

    RăspundețiȘtergere