sâmbătă, 3 martie 2012

No. 100

Uite că am reușit să debitez 100 de idioțenii. Ce Dumnezeu oi fi scris eu în 100 de postări? Nu băgam de seamă dacă nu aș bâzâi de vreo câteva ore la blog și la setările blogului că mă seacă rău de tot o chestie la comentarii. Ora postării comentariilor e cu vreo 6 sau 8 ore întârziată față de realitate (nu mai rețin exact câte ore, că mi-s bătrână :), dar oricum știu că e în urmă), adică ora comentariilor e undeva prin Pacific, Insula Paștelui, Insulele Galapagos, Pitcairn etc. Și zău că încă nu mă prind de poantă cum să o remediez, că la setări e totul OK. Acum, nu că nu mi-ar plăcea mie să dau o tură pe acolo, că m-ar încânta ideea, mor de drag când e de plecat de acasă, dar… ora comentariilor mele și ale voastre, zău că aș vrea-o la GMT+2. Sper să mă lămuresc până la urmă unde-i buba și s-o remediez.
Dacă aveți vreo idee, dați-mi de veste. Ora postărilor e ok. Doar ora comentariilor e varză.

 
P.S. la 200 vă dau și sticla :)) până atunci ... numai paharul.

10 comentarii:

  1. Cu siguranta are ceva interfata noua de la blogher, de la ei e problema. Eu am revenit la cea veche ca nu puteam comenta de pe telefon, asta noua nu ma lasa. Poti sa incerci si tu, e drept ca nu are smecheria asta ca sa comentezi fiecare la fiecare, ceea ce-i super. da no.
    Mama deja ai 100 de postari?! harnica nu gluma :) Trebuie sarbatorit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai exact de asta am ales tipul asta de formular la comentarii, ca sa ma lase sa comentez la fiecare, sa nu mai apar cu @x,@y ca sa raspund si sa stie fiecare care mesaj e pentru el. dar totusi nu vad ce are "plasarea formularului pentru comentarii" cu "formatul datei comentariilor" din setari. singura explicatie e ca au niste erori de corelare la tipul asta de formular. ori eu sunt batuta in cap si nu ma prind.
      da, 100. ca sa vezi ce fabrica masina de vorbit sunt :)).

      Ștergere
  2. La cat mai multe postari! Multa sanatate si fericire iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari si,..la mai mare! Sticla o bem impreuna :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru numarul rotund si la cat mai multe...

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca blogspot-ul are minusul asta. Am avut interfatza de-aia veche, am schimbat-o cand am dorit sa inserez un videoclip, problema a ramas. Exact ce zici, orice si oricum setezi, ora tot aiurita e. Totusi, blogspot mi se pare mai "administrabil" decat wordpress-ul.
    Felicitari pentru numarul rotund de postari! Inca nu stiu de ce, dar imi place cifra 100. :)
    La cat mai multe sa fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca trebuie sa le las un mesaj, sa le semnalez problema. banuiesc ca nu oi fi numai eu care le spune. poate fac ceva.
      :)) 100 pare asa ... gras si voios. eu mi-as dori si ceva calitate:))
      multam fain:)

      Ștergere
  6. 1000??? mama mea! in ritmul asta ar fi peste vreo .... 6 ani :))) in 6 ani pot fi oale si ulcele si mai zic astia ca vine si sfarsitul :)) eu sper doar sa am parte de chestii faine despre care sa va pot povesti. merci de urari. ma bucur ca inca nu ai incheiat socotelile cu blogareala :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu le-am incheiat Tina, doar ca trec printr-o perioada putin mai nefavorabila. Care va trece la un moment dat. :)

    RăspundețiȘtergere