joi, 22 septembrie 2011

Sfarsit de drum


sursa foto
Am aflat cu intristare ca una din trupele mele favorite, R.E.M., a decis sa se desparta dupa 31 de ani de cariera, demonstrand ca toate lucrurile au un sfarsit, in special cele bune.
31 de ani e, de multe ori,  mai mult decat o casnicie,  mai mult decat o viata de om. Motivele … sunt ale lor. Ei stiu de ce au hotarat sa puna punct. Poate ca au considerat ca au spus tot ce au avut de spus in muzica. Au deschis drumul in rock-ul alternativ, au creat tendinte, au fost pionieri si model pentru alte trupe, si-au pus amprenta pe muzica ultimilor trei decenii.
Mie si altora ca mine, nu ne ramane decat sa ne consolam cu ideea ca nu va mai exista un nou album R.E.M. si sa ne multumim cu ceea ce avem pana in prezent. Piese ca “Losing my religion”, “Everybody hurts”, “The Great Beyond”, “All the Way to Reno (You're Gonna Be a Star)” etc. nu vor disparea odata cu desfiintarea trupei, iar vocea lui Michael Stipe, ciudata si de multe ori criticata, ramane, in opinia, una din vocile de referinta ale muzicii.

 


3 comentarii:

  1. Trupa de pe locul doi in preferintele mele. Am crescut cu muzica lor.
    Presupun ca nu au dorit sa urmeze drumul altor formatii mari care au scos numai mizerii si au decis sa puna punct.
    Ce imi pare rau e ca nu i-am prins live. Sper totusi ca poate vor baga si ei un turneu de adio.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa iti mai spun ca la un moment dat am ajuns la New York si la doua saptamini dupa ce am plecat Pink Floyd au tinut un concert acolo si niste colegi de-ai mei au mers ?
    Inca ma oftic ca nu am stiut. Plateam oricit numai sa mai stau doua saptamini acolo si sa merg si eu la concert.
    Asta ca sa fie clar cine e pe locul 1 in topul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu ma zgariam pe ochi la propriu de pateam asa una :). zau ca nu glumesc.

    RăspundețiȘtergere