joi, 23 februarie 2012

Lada de zestre 6

O postare de la Blue Sky mi-a adus aminte de o trupă care făcea furori pe la începutul anilor 80 și sfârșitul anilor 90. Vă mai amintiți de Blondie? Tipa super platinată și cu voce ieșită din tipare? Poate vi-o amintiți cu piesa Maria”, lansată în 1999, deși eu am ales ”Call me” pentru Lada de zestre.

Lansată în februarie 1980 ”Call me” devine cea mai bine vânduă piesă a trupei și domină topurile fiind No.1 pentru 6 săptămâni consecutiv și pentru patru săptămâni pe locul doi în Top dance. Este tema principală din filmul ”American gigolo” dar apare și pe coloana sonoră a altor filme.

Let’s dance! 

 

5 comentarii:

  1. Ador aceasta melodie...bravo pentru alegere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ma bucur ca iti place, Adina. e una din preferatele mele
      multumesc de vizita.

      Ștergere
    2. Pai, dupa ce eu am fost nostalgica pe blogul meu, ia sa dansam putin pe blogul tau! Buna alegere, Tina! Imi place piesa!

      Ștergere
    3. :)) pai nu putem jeli prea mult ca ne demoralizam. trebuie sa-i dam inainte voiosi, ca pionierii.

      Ștergere