sâmbătă, 18 februarie 2017

Fericiți pân' la adânci bătrâneți...

Lucrez într-un colectiv în care femeile predomină. Și femeile vorbesc ... și vorbesc, și vorbesc. Și-și spun intimități fără nici o jenă...aparent fără să fie interesate, dacă chiar toată lumea e interesată de subiect. Ca și chestia cu dezbrăcatul nonșalant de față cu alte femei, pe principiul ”Ei, lasă, că toate suntem femei!” Și dacă suntem femei, CEEEE?!?! Înseamnă că dacă îmi văd fundul meu trebuie musai să îl văd și pe al tău? Hai sictir!
Mereu am considerat că viața mea intimă mă privește și că ce fac eu după ce ies pe ușa instituției, e treaba mea și nu trebuie să știe colegii sau șefii mei cu cine, când și cum mi-o pun eu. Se pare că eu sunt strâmbă într-o lume în care toată lumea știe că  X, Y și cu Z nu mai dorm cu soții lor de zeci de ani, ci cu fetele (cele care au) și când le întrebi ce dracu' au de nu dorm cu consorții lor au niște reacții de zici că le vorbești de râie. Z are o zi pe săptămână în care TREBUIE ”să se achite de obligațiile conjugale” și se gândește cu groază la ziua aia. Zici că se duce la tăiere, așa reacții are. Încerc să îmi închipui ce partidă de sex mai e și aia... Zău, dacă reușesc! Celelalte ”se întâlnesc ocazional”, dar, din câte înțeleg, ocazionalul ăla se întâmplă la Paște și la Crăciun, în cel mai fericit caz...
Y era în culmea fericirii că îi pleca bărbatul de acasă pentru vreo săptămână. Își făcea niște cruci mari și-i mulțumea lui Dumnezeu de ziceai că a câștigat la loto...
Și vin și mă întreb: De ce dracului mai stați, fraților, împreună dacă sunteți în culmea fericirii când vă pleacă de acasă consortul, dacă ideea de intimitate cu el vă oripilează într-un așa hal? Nu sunteți trăite la Cuca Măcăii, ci în buricul târgului, sunteți școlite, scoase la lumină, cum s-ar zice ... Atunci?!?!?
Vă este frică de statutul de femeie divorțată? Vă este teamă că o să vă dea familiștii afară din țară? Că o să vorbească lumea? ... de parcă așa nu ar vorbi... E de preferat o existență de greață zilnică?
 Ce tristețe! ... mă ia cu greață numai când mă gândesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu