vineri, 16 decembrie 2011

Febra de Crăciun


”I never believed in angels and fairy tales. No matter how much I wanted to, nothing i ever really wished for, came true. But i never stoped wishing. Maybe this Christmas will be different.”
 
De Crăciun mă pocnește sentimentalismul, nu știu de ce, dar așa se întâmplă mereu. În general nu-s o fire prea romanțioasă, dar în decembrie parcă mă tâmpesc. Mă apucă fredonatul de colinde și cântece de Crăciun, mă extaziez toată în fața ornamentelor, a luminițelor și brazilor, aglomerația nu mă mai deranjează, sunt într-o stare de bună dispoziție continuă de zici că sunt drogată, și aproape nimic nu reușește să mă scoată din starea asta de euforie bolnavă. Nu mă vezi tot anul la plimbare în oraș cât mă vezi în preajma Crăciunului. Nu că aș avea un motiv anume … e pur și simplu. Zici că nu sunt eu. Cunoscuții știu că sunt în perioada de … febră și că o să treacă odată cu sărbătorile, necunoscuții, ori cred că îmi merge foarte bine, ori cred că sunt într-o ureche, chestie mult mai credibilă, căci nici eu nu cred altceva. Oricum ar fi … asta e! M-am obișnuit cu ”Febra de Crăciun”. Nu face rău, și trece de la sine.
Cred că undeva, înăuntrul meu, mai există o parte din copilul care am fost odată, pentru că nu mă văd deloc diferită de copii, în perioada asta. Am aceeași bucurie naivă în ochi, același zâmbet mare și fericire necontrolată ca un puști de câțiva anișori care vede pentru prima dată bradul împodobit. Problema e că eu nu îl văd prima dată și nici nu mai am câțiva anișori, dar reacția e aceeași în fiecare an. Sunt nebună? Nu știu, dar toată nebunia asta îmi face bine, mă încarc pozitiv, mă ajută să merg mai departe.
Și cum ziceam că în perioada asta mă lovește siropăreala, bineînțeles că nu lipsesc nici filmele de Crăciun. Și am unul pe care, de vreo câțiva ani încoace, îl văd de fiecare dată în preajma Crăciunului, e filmul de sezon favorit,  ”A Season for Miracles.  O poveste 90% fantastică, dar frumoasă. Mai sunt și altele, dar niciunul nu-i ca ăsta  :)
Dacă vă lovește curiozitatea, de văzut online  (link film)  ...  și nu visați la subtitrare :).
P.S. calitatea video a trailerului lasă mult de dorit, dar cum e singurul găsit ...



11 comentarii:

  1. Eh, nu esti singura. De Craciun pe majoritatea ii loveste febra, sentimentalismul si... shopingul :))
    Pe mine nu. Eu sunt ciudata, atipica si total anapoda. Detest colindele si intre sarbatori ascult doar Rammstein si Metallica. Te rog sa nu arunci cu rosii, ca merg mai bine la salata! :))
    Ne auzim de Craciun!

    RăspundețiȘtergere
  2. hahaha! nu stric rosiile ca e criza.
    si acum serios, imi dau seama ca sunt deplasata, dar ... ma ia valul, mai putin cu shopingul. niciodata nu mi-a placut, ba chiar detest.
    aaa Metallica! merge un "Unforgiven" acum, de Craciun, :) e melodia mea preferata de la ei.
    ne auzim :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Unforgiven... super! Asculta si asta ca nu-i rea deloc. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.youtube.com/watch?v=7JVcbVeMnt8

    Metallica - Until it sleeps

    Nu stiu daca ai reusit sa accesezi linkul, dar despre asta era vorba. La mine nu vrea sa se mai duca pe you tube, da eroare. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Eu ascult la nesfarsit colindele care se tot repeta la radio "Magic FM" si sunt cu ochii numai dupa globulete si decoratiuni. Asta inseamna ca si eu sufar de sindromul asta, nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. :) bine ai venit in club, ma bucur ca nu sunt singura.

    RăspundețiȘtergere
  7. Iar eu am aparut cat sa nu ma regasesc in niciuna din tabere. :)
    Adica... daca as avea timp, poate m-ar apuca febra si as colinda si eu pe strazi.
    Adica... daca as avea bani, poate m-ar apuca febra si as merge zilnic la shopping.
    Cat despre preferinte muzicale... oscilez ingrozitor. Oscilez in asemenea hal incat nici eu nu inteleg de unde pana unde mai ieri imi placea "Ochi de catifea" (Provincialii), pentru ca azi sa detest piesa. :))
    Mersi de recomandare, caut filmul daca face bine la suflet. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. :) nu-i nimic, nu suntem pe tabere. fiecare cum simte si cum poate. eu sunt mai mult cu cascatul ochii :)) cat despre muzica, in perioada asta sa imi sune a Craciun si sa fie vesela. restul ... nu mai conteaza.
    sper sa iti placa filmul, mie imi place tare mult, chiar daca 90% e poveste cu zane ...hmm! poate tocmai de asta imi place :)cine mai stie...

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca si eu casc ochii, de indata ce am o clipa libera.
    Iar filmul, daca e cu zane-zane, e pe gustul meu. Il caut azi. Promit. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. se pare ca esti destul de ocupata pe acolo. iti doresc sa gasesti un pic de timp liber :)

    RăspundețiȘtergere