duminică, 4 decembrie 2011

Pregătiți ghetuțele? ... sau cojocul?

 
Nu contează că nu mai am de mult vârsta, să nu vă faceți cumva idee că nu-l aștept și pe Moș Nicolae și că nu alerg dimineața la ”ghetuțe” ca să vad ce am în ele. Și mă bucur la fel ca un copil, dacă nu chiar mai tare. Băț încă nu am primit, deși l-aș fi meritat din plin, uneori, dar se pare că Moșul e tare înțelegător, m-a iertat de fiecare dată.
Ador sărbătorile de iarnă, cu atmosfera aia de poveste. Nu știu de ce, dar parcă lumea e altfel în preajma sărbătorilor, aerul e altfel, e ceva în oameni și-n locuri. … sau eu sunt într-o ureche. Oricum, pentru mine pare altfel, pare mai frumos. Și ador să văd bucuria pe chipurile celor care primesc un cadou. De asta am fost întotdeauna lefteră în luna decembrie. Dar, nu-mi pare rău deloc. Cum spune proverbul: ”Dar din dar, se face Rai.”
Moșul meu are un cadou și pentru voi. Și pentru că nu vă poate vizita ghetuțele, vă trimite unul virtual, făcut de mânuța lui. Sper ca Moșii voștri să fie mai darnici.
Să fiți fericiți și sănătoși! (cu restul vă descurcați voi :))





7 comentarii:

  1. Se spune ca "e mai ferice sa dai decat sa primesti". Tu ai daruit deja, asa ca te presimt fericita. Sper ca Mos Nicolae sa aiba surprize placute pentru tine anul asta. Si ai dreptate, in preajma Sarbatorilor aerul pare rarefiat. E, probabil, purificat. De emotie.

    RăspundețiȘtergere
  2. iti doresc ghetute pline cu ce vrei tu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu totii il asteptam pe mos Nicolae, mai ales cei care au acelasi nume. :)
    Ne auzim dupa eveniment, sa vedem fiecare ce a primit! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ok, sa vedem cat de cuminti am fost :))

    RăspundețiȘtergere
  5. :) multumesc mult.
    sper ca toti sa primim macar o parte din ceea ce ne dorim.

    RăspundețiȘtergere
  6. Stiu ca ai fost cuminte... Asa ca-ti urez ca ziua de Sfantu Nicolae sa-ti fie minunata :)

    RăspundețiȘtergere
  7. :)multumesc! n-am fost chiar asa cuminte, dar Mosul se pare ca a trecut cu vederea micile abteri.
    sper ca si tu sa ai o zi frumoasa si Mosul sa nu fie zgarcit :)

    RăspundețiȘtergere