joi, 8 decembrie 2011

Melancolie de iarnă

”Te uită cum ninge decembre
 Spre geamuri, iubito privește
Mai spune s-aducă jăratec
Și focul s-aud cum trosnește. ”
 
E ceață și e trist și totul pare înțepenit, suspendat între două lumi într-o așteptare confuză. Nimic nu se mișcă în aerul înghețat. Orașul pare ca după Apocalipsă. Pustiu. Nici măcar un câine rătăcit. Doar chiciura pe crengi vorbește o limbă neștiută, vorbește pentru cineva, dar nu pentru mine. Un suflu înghețat târăște după el un văl fin de chiciură argintie, iar crengile dansează cu pocnete dureroase în ritmul vântului înghețat care îmi pune flori de gheață pe fereastră. Ce artă! Ce minuni pot face o respirație caldă, un geam și un vânt cumplit de iarnă. Frumos!


7 comentarii:

  1. Cand am citit inceputul acestei postari, mi se facuse dor de melodia lui Alifantis, si mare mi-a fost bucuria sa o gasesc chiar aici postata, sa nu mai fiu nevoit sa intru pe youtube.

    Iarna nu este anotimpul meu preferat, insa are si el o parte (mica) frumoasa...Trecem noi si prin asta, si vine vara imediat. Chiar daca se spune ca, viata ata nu inseamna sa astepti ca furtunile sa treaca, si sa inveti sa dansezi in ploaie. deco, ar trebui sa invatam sa apreciem ce avem! :)
    O zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu sunt dependenta de soare, dar in mod ciudat, ador iarna (cu zapada). e spectaculoasa.
    o zi buna si tie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place postarea ta... super! Am devenit moale...

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai trebuie si din astea Tina. Ma bucur pt tine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie mi-a fugit gandul la Alifantis, la acea dulceata a melodiei sale, parca doinite...
    Iarna e frumoasa pentru ca e un amestec de tristete si bucurie. Tristete pentru ca asa simti, si bucurie pentru ca asa trebuie. Doar vin Sarbatorile. :)
    Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Adi, in cazul asta, iti doresc sa te napadeasca si pe tine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, Blue Sky, melodia e superba, de fapt, cred ca e prima melodia care imi vine in cap cand spun "iarna".
    o duminica frumoasa si tie, multumesc.

    RăspundețiȘtergere