marți, 28 mai 2013

Cu un click prin muzeele lumii II


povesteam mai de mult despre GoogleArtProject, cu muzeele lui. Inițiativă lăudabilă, din punctul meu de vedere, în sensul că ne permite să vizităm locuri de care altfel nu ne-am atinge sau să ne dăm seama dacă merită să dăm banii pe biletul de intrare.
Ei bine, și-au îmbogățit semnificativ colecția de când am trecut eu pe acolo ultima dată. La litera P avem niște palate: Versailles, Palatul de Cristal și Palatul Velasquez sau Royal Pallace din Amsterdam, Hermitage etc. și chiar Casa Albă, dacă vă interesează o plimbărică prin casa lui Obama.
Uneori pe net e mult mai frumos, credeți-mă, vorbesc din experiență. Se întâmplă să ajungi în locul respectiv și să nu arate așa bine ca în pozele de pe net. (Vezi Soare și culoare IV.)
Azi, haideți la Versailles!  Tur virtual

11 comentarii:

  1. Merci beaucoup, vorba francezului, dacă tot suntem la Versailles :)
    Până azi n-am descoperit decât călătoriile cu "degetul" pe hartă oferite de google... habar n-aveam că mă pot preumbla virtual prin marile muzee ale lumii. Super link, l-am pus deja în semnele de carte din browser.

    RăspundețiȘtergere
  2. O idee mai mult decat laudabila. si bine realizata comparativ cu alte tururi virtuale pe care le-am facut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Educativ tur, satisfacand curiozitati pentru cei ce nu pot ajunge pe bune acolo. Nu inca.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, da tare fain!
    Imi place sa ma plimb cu "gogo" .... Eu o mai iau si asa aiurea pe "strazi" cate-o data! :)) Si se zice ca nu sufar cu capul! :))))))))
    Zi faina

    ps. aseara nu am mai avut chef de blogarit, a fost o zi superba cu 24 de grade, azi? Sunt 12 grade si gri........bleah!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu o iau aiurea pe strazi cand imi pun in plan sa merg intr-un loc nou. vreau sa stiu ce ma asteapta, ori pur si simplu sa casc ochii :))
      da. vremea asta ne innebuneste. anul asta cred ca vara a plecat in vacantza. mi-a iesit frugul pe nas.

      Ștergere
  5. Am căutat pe GoogleArtProject şi n-am găsit Conservatoire National des Arts et Métiers (pentru că citind Pendului lui Foucault, voiam să îl şi văd). Am văzut câteva prezentări pe net ale acestui muzeu ştiinţific, dar niciuna să mă satisfacă. Am crezut că tata Google cu proiectul ăsta mă va da pe spate.Comme ci, comme ça. Poate n-am eu răbdarea necesară să călătoresc virtual. Nu ştiu. Je voudrais aller en France. Viens avec moi!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei inca lucreaza la proiecrul asta. de fiecare data cand vizitez site-ul constat ca a mai aparut ceva nou.
      Fa-le o propunere referitoare la Conservatorul de Arte si Meserii, poate ... cine stie... le dai vreo idee.
      Multumesc de invitatie, dar am altele pe lista de onorat inaintea Parisului. Da, stiu ca suna aiurea :)) Ce poate fi mai frumos decat Parisul? Ei bine, pentru mine sunt. Nu stiu daca mai frumoase, dar sunt clar mai tentante :)

      Ștergere
    2. Ce poate fi mai frumos decât Parisul? Egiptul, India, China ... şi lista poate continua. Glumeam şi eu vizavi de călătoriile astea virtuale, în sensul că le-aş da oricând pentru călătoriile palpabile.

      Ștergere
    3. Offff! sunt atatea locuri frumose pe lumea asta ca nu stiu daca ar ajunge o viata sa le vezi pe toate. Clar, senzatia nu e aceeasi in virtual, dar ... uneori e mai bine decat deloc :))

      Ștergere
  6. Cumziceam, uneori e arata chiar mai bine decat pe viu :)

    RăspundețiȘtergere