vineri, 31 mai 2013

Pentru copilul din voi



19 comentarii:

  1. Foarte vesela felicitare! M-a binedispus. Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Deci am facut o fapta buna pe ziua de azi. Mi-am castigat ziua :))

      Ștergere
  2. Uite cum ai reuşit să-mi deştepţi aminitirile despre o perioadă demult uitată... Se zice că suntem atât de fericiţi în copilărie, tocmai pentru a avea la maturitate amintirea gustului fericirii depline, pentru că de simţit la propriu nu vom mai avea ocazia. Mersi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Placerea e de partea mea :). Cred ca trebuie sa pastram ceva din copilul care am fost odata, ca sa nu ne acrim prea tare, ca sa putem sa ne mai bucuram de chestiile marunte.

      Ștergere
  3. ieeeei... multumesc.. mi-ai inveselit ziua!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumim! La mulți ani celor cu suflet de copil. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere, Ralu. Toti trebuie sa pastram un pic din copilul care am fost.

      Ștergere
    2. Cat e de cuprinzator desenul... Felicitari sincere! La multi ani sufletelor de copil!

      Ștergere
    3. La multi ani noua tuturor :) si la multi ani copiilor ... care au :))

      Ștergere
  5. Cata bucurie degaja imaginea ta, atat de vesela si colorata precum copilaria fericita. :) La multi ani sufletelor de copil! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vrut sa ne aduca aminte de acele timpuri frumoase cand grijile erau pentru altii :). La multi ani!

      Ștergere
  6. "- Fiica mea, cand ti-am spus sa vii acasa ca Cenusareasa, m-am gandit ca vei veni la ora 24:00, nu ca vei veni cu un singur pantof si fara rochie!"

    La multi ani, copilarie! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat ieri sa adog:
      Imaginea este buna de pus pe tavan la dentist! La noi este una cu niste constructori, un fel de puzzel..... :)))))

      Ștergere
    2. :)))) sa te tina ocupat cat sta ala cu mainile varate in gura ta?
      :))) ala nu a pus tv-ul pe tavan? al meu l-a pus

      Ștergere
  7. Ai gasit imaginea perfecta pentru starea mea de spirit de astazi..putin naiva, putin poznasa, putin nostalgica si foarte colorata. Na, acum ma gandesc ca as manca ceva dulce!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) pai si ce mai astepti? sau nu te hotarasti ce sa fie dulcele ala?

      Ștergere
  8. Simpatica felicitare! La multi ani si copilului tau Tina (a se citi copilul din suflet) :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place felicitarea si ma binedispune. La multi ani tuturor! .... cu totii suntem copii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur daca am reusit sa aduc un zambet. Exact, cu totii pastram pentru toata viata o parte de copil.

      Ștergere