vineri, 31 martie 2017

Dragele mele idioate...

Mă întreb când lumea asta o să înceteze să mai pună carul înaintea boilor. Toți lucrează la efecte, dar nimeni nu pare să ia în seamă cauzele. Toți tâmpiții vin să interzică, ba una, ba alta. Vrei să interzici avortul... OK! dar ce pui în loc? Bine că se propovăduiește păcatul în școli, dar nu se face o oră de educație sexuală. Nuuuu, că e rușine! Cum să vorbești despre așa ceva?!?!?!? Lasă că ei nu vorbesc, fac! Și apoi vă treziți cu mame minore, avorturi și copii abandonați..., cu femei care habar n-au ce e contracepția și bărbați cărora nici măcar nu le trece prin cap că ar avea și o oarecare responsabilitate pentru plăcerea de X minute...
Mă întreb câte din idioatele și mucoasele alea care au ieșit la marșul pentru interzicerea avortului au cunoscut în viața reală, nu aia imaginară pe care le-a lipit-o religia pe creier, vreo femeie obligată să procreeze la nesfârșit în anii comunismului, vreun copil (acum adult) rămas fara mamă din cauza interzicerii avortului și lipsei contracepției în anii ăia, vreun copil crescut prin orfelinatele comuniste?
Mă întreb câte dintre idioatele astea s-ar mai simți așa solidare cu interzicerea avortului dacă dacă s-ar trezi, într-o zi, cu o sarcină nedorită.
Dragele mele idioate, e tot ce vă doresc! Să vă dea Dumnezeul vostru măcar o sarcină pe care să nu o fi planificat și pe care să nu o fi putut evita! Așa să v-ajute Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu